Buktatók az úton, avagy a digitális marketing csapdái 1.rész
Szeretne egy jól működő weblapot, amit akár saját maga is képes kezelni, frissíteni, esetleg ezeket a terheket is szívesen átadná a fejlesztőnek? A megoldás csupán egy gombnyomásnyira van!
Hogyan érjünk el több ügyfelet?
Fontos kérdés, hogy egy jól felépített weboldallal mégis mekkora piacot tudunk elérni?
A válasz az, hogy a fizetőképes (és itt a hangsúly a fizetőképesen van) lakosság szinte 100%-át. Nagyon kevés átlagos, vagy jó anyagi helyzetben lévő embernek nincs internet elérése, akár mobil eszközről, akár számítógépről, és a legtöbben bizony naponta többször is használják ezeket az eszközöket.
Mit jelent ez, egy fejlődésben lévő KKV-nek? Ez lehet annak a kulcsa, hogy elinduljon a fejlődés útján, vagy új, még magasabb pályára álljon, hiszen az új ügyfelekkel több bevétel is érkezik, és a nyereség is erőteljesen megugrik vele.
Milyen buktatói, veszélyei lehetnek, a túlzott sikernek? A cégvezetők, ha bevetnek egy új eszközt, azt szeretik maximálisan kihasználni, csúcsra pörgetni, és ez nincs másként a marketing eszközökkel sem, így tipikusan a reklámokkal, weboldalakkal, Facebook megjelenésekkel. De miért baj, ha gyorsan akar valaki átütő sikert elérni? Azért, mert a cég nincs felkészülve rá, hogy egy igazán sikeres kampányt követő megrendeléscunamit mindenre kiterjedő módon kielégítsen, így csúsznak a teljesítések, a cég megítélése romlik, és persze közben a kampányt is jegelni kell, amíg le nem csendesedik a helyzet, ekkor megint újabb kampányt indítanak, újabb problémák merülnek fel, ismét le kell állítani a kampányt. Belátható, hogy ez nem tesz jót az üzletnek, előbb-utóbb piacvsztést okoz, majd a cég leépüléséhez vezet.
Egy jó kampány úgy van felépítve, hogy csak annyi potenciális ügyfél/vásárló érdeklődését keltse fel, amennyit az adott cég ki tud szolgálni fennakadások nélkül is, és nem kell attól félni, hogy ebbe a centrifuga effektusba csúszik bele.
Éppen ezek miatt érdemes jól felmérni cégünket, és lassan beindítani a marketinget, hogy a vállalkozásunk tudja követni a piac bővülését. Mi erre is kínálunk megoldást, egy folyamatosan bővülő médiacsoporton keresztül akár komplett reklámkampányokat is képesek vagyunk lebonyolítani, saját ügyfeleinknek jelentős kedvezményekkel!
Jól megtervezett üzleti stratégia
Mindig legyen ez az első, hiszen egy rosszul előkészített online megjelenés könnyen instabilitást okozhat!
Ebben sajnos nem tudunk segíten!
Szociális média megjelenés
Fontos a szociális médiában való megjelenés, hisz sokat nyerhet vele a cég, azonban egy elhibázott kampány nagy károkat tud okozni!
Ebben tudunk segíteni!
Folyamatos analízis
Amennyiben úgy dönt, hogy minket bíz meg weboldala felépítésével, nem csupán a weblapot építjük fel, és adunk akciós reklámfelületet, de végig is auditáljuk a kampányát!
SEO
Az egyik legfontosabb, és leghosszabb folyamat egy weboldal igazán sikeressé tételében. Szerteágazó ismereteket követel, és egy adott szint felett igen drága mulatság, azonban mindig meghozza gyümölcsét!
Releváns tartalom
Nehéz kitalálni, hogy milyen tartalmakkal töltsük fel weboldalunkat, hogy felkeltsük a célközönségünk figyelmét, ezért akár a teljes tartalmat is megírjuk Ön helyett!
A csapat Folyamatos fejlesztése
Nagyobb cégeknél szükség lehet néhány kollégát megtanítani akár a weboldal helyes használatára, akár a közösségi média kezelésére.
Csapatunk ebben is a szolgálatára áll!
Weboldal fejlesztés
Teljeskörű weboldalfejlesztés, ahogyan Ön szeretné!
Akár egyedi megoldásokra vágyik, akár olcsóra, nálunk megtalálja!
Email Marketing
LoreAz online világtban igazán régi eszköze a marketingnek az email, de még ma is igen hasznos tud lenni, kiválóan képes felhívni az emberek figyelmét egy jól megírt elektronikus levél.
Mi ezt is elkészítjük, Ön helyett!